feso'ota'iga lelei i atina'e

    Mai Setema 8 i le 9, 2018, 10 tagata faigaluega mai la matou kamupani na o mai i yinxian villa, Changping City, Dongguan City e auai i le vasega "fesootaiga aoga o pisinisi" na umia e Yuandao Culture Co., LTD.
I aso e lua o suʻesuʻega, e toʻa 10 paaga na faaalia le matuā maelega. O nisi o i latou na taliina ma le mataalia i fesili, o se tasi na taitaia a latou lava au, ma o nisi na fefefe e faafiafia i luga o le tulaga ma mafai ona tautala ma pepese. O loʻo auai atoatoa tagata uma i le vasega, ola i le taimi ma fiafia i ai.
    Ua ou laki ua ou auai i lenei aoaoga. O le vasega e matua fufusi ma itiiti taimi malolo. I aso e lua, o se suʻega sili lea mo le mafaufau o tamaiti aoga.
     “E faapefea ona fesootai atu i tagata” e foliga mai ose senituri ua leva ona fesiligia mo lenei tupulaga o tupulaga talavou. A o tauivi le toatele o tagata e fetuutuunai i se siosiomaga o galuega, ae latou te faapea ifo ia i latou lava, “e fiu le fegalegaleai ma tagata.” O le lavelave o a tatou fale faigaluega. o mafutaga ua fa'aitiitia ai lo tatou naunau e fegalegaleai ma isi, ma ua to'atele tagata ua filifili e taula'i atu i lo latou li'o totonu po'o le feagai ma le olaga na'o latou.
    O le a le mea ua faafaigata ai sootaga faaletagata i aso nei?
    I le faaopoopo atu i le lagona o le leai o se uiga e sau mai le le talafeagai o le galuega, o loʻo i ai se isi mafuaaga taua:
    O le siosiomaga o le mafaufau o le fale faigaluega faʻaonaponei ua faʻatupuina le leaga.O le fale faigaluega e faigata.O le lavelave e le o le anotusi o le galuega lava ia, ae o le fesoʻotaʻiga lavelave o tagata e fausia e le salalau o lala o le tulaga, tauvaga, tulaga, mea e fiafia i ai ma le tamaoaiga. O le tele o tagata faigaluega, o le vaega sili ona tauia o la latou galuega e le na o le maualuga latou te a'ea'e ai, ae o le auala latou te iloa ai lo latou taua. le faagaeetia ma le fiafia.
     Afai e mafai ona tatou i ai i le falefaigaluega loimata camouflage, sili atu le moni o le tasi i le isi, i se tasi aso, ina ua uma le tuuina atu i lalo latalata, tatou te mananao i se fasi omea, maua o ia lava e avea moni lava o se sui o se au, ina ua uma le pule vaega vaega ma tauau mo le i ai i luga o le ala na e savali ai na o oe, ma TA valaau mai ia i matou:
“O tatou fanau”.
    O tagata uma e le o se tagata leaga tele, latou te mananaʻo e suʻe o latou lava nofoaga. E tusa lava pe le mafai e isi ona moni, e mafai ona tatou faʻamaoni i tatou lava. Aua, i totonu o galuega, e leai se meaalofa sili atu nai lo se soa moni ma sili.
光影魔术手拼图2
光影魔术手拼图
光影魔术手拼图3
光影魔术手拼图3

Auina mai lau savali ia i matou:

FESILI NEI
  • [cf7ic]

Taimi meli: Sep-11-2018