cumunicazione efficace in l'impresa

    Da settembre 8 à 9, 2018, 10 cumpagnu di travagliu da a nostra cumpagnia ghjunse à villa yinxian, Changping City, Dongguan City à assistisce à u corsu "comunicazione efficace di impresa" tenuta da Yuandao Culture Co., LTD.
Duranti i dui ghjorni di studiu, 10 partenarii dimustranu un grande entusiasmu. Qualchidunu di elli rispunniu attivamente à e dumande, qualcunu hà guidatu i so squadre, è certi anu ancu osatu di fà nantu à u palcuscenicu è puderanu parlà è cantà.Tutti sò pienamente impegnati in u corsu, campendu in u mumentu è godendu.
    Sò furtunatu di avè participatu à sta furmazione. U corsu hè assai strettu cù pocu tempu di riposu. In i dui ghjorni, hè una grande prova per a vuluntà mentale di i studienti. Ma in a classe, i prufessori puderanu aduprà qualchi attività chjuche per accende l'entusiasmu di tutti, chì tutti assorbanu l'energia positiva da i prufessori.
     "Cumu relazionate cù e persone" pare un enigma seculu per questa generazione di ghjovani. Mentre a maiò parte di a ghjente si batte per adattà à un ambiente di travagliu, si dicenu à sè stessu "hè stancu interagisce cù e persone". A cumplessità di u nostru locu di travagliu. e rilazioni ci hà fattu menu disposti à impegnà cù l'altri, è più è più persone sceglienu di fucalizza nantu à u so circulu internu o di affruntà a vita sola.
    Ciò chì complica e relazioni umane muderni?
    In più di u sensu di senza significatu chì vene da l'inappropriateness di u travagliu, ci hè un altru mutivu impurtante:
    L'ambiente psicologicu di u locu di travagliu mudernu hè peghju. U locu di travagliu hè cumplessu. A cumplessità ùn hè micca u cuntenutu di u travagliu stessu, ma a reta intricata di e persone furmate da i rami sparghje di rango, cumpetizione, status, interessi è ricchezza. A maiò parte di i travagliadori, a parte più gratificante di u so travagliu ùn hè micca solu quantu si arrampicanu, ma cumu si capiscenu u so valore di sè stessu. À u listessu tempu, in l'anni di a nostra vita, a ghjente si scontra quandu quelli picculi mumenti purtati da a mossa è felice.
     Sè pudemu esse in u locu di travagliu camouflage lacrima, più realistu faccia à l'altri, un ghjornu, dopu à tutti i trasmissioni vicinu, ci vuleria un pezzu di argilla, si truvò veramenti divintatu un membru di una squadra, dopu à u patrone di partitu dipartimentu cù spalla per esse in a strada chì una volta caminava solu, è TA ci chjama:
"I nostri figlioli".
    Tuttu u mondu ùn hè micca un grande cattivu, volenu solu truvà u so propiu locu. Ancu s'è l'altri ùn ponu esse veri, pudemu esse veru noi stessu. Perchè, in u locu di travagliu, ùn ci hè micca un rigalu megliu cà un veru cumpagnu è superiore.
光影魔术手拼图2
光影魔术手拼图
光影魔术手拼图3
光影魔术手拼图3

Mandà u vostru missaghju per noi:

Enquiry PATRIA
  • [cf7ic]

Tempu di Postu: Set-11-2018