Cosa hè u riciclamentu di plastica?

"Sò impastatu di riciclà perchè sò preoccupatu per a prossima generazione è induve andaranu tutti questi rifiuti chì producemu. Ci hà da piantà. Lavu i mo cuntenituri di plastica è riciclu buste, tuttu ciò chì possu pussibule ". (Cherie Lunghi)

Parechji di noi credi in u riciclamentu è u praticanu ogni ghjornu cum'è l'attrice Cherie Lunghi. U riciclamentu di plastica hè imperativu per assicurà chì e risorse naturali sò tornati à a natura per assicurà a so sustenibilità. U plasticu duvia esse u pruduttu maravigliu di u 20u seculu, ma i rifiuti tossichi creati da ellu sò stati periculosi. Dunque, hè diventatu imperativu chì riciclemu  tutti i rifiuti di plastica.

perchè duvemu riciclà u plasticu

Creditu di l'Image:  BareekSudan

Cosa hè u riciclamentu di plastica?

U riciclamentu di plastica  hè u prucessu di ricuperà diversi tipi di materiale plasticu in modu di riprocessà in altri prudutti variati, à u cuntrariu di a so forma originale. Un articulu fattu di plastica hè riciclatu in un pruduttu diversu, chì di solitu ùn pò micca esse riciclatu.

Tappe in u riciclamentu di plastica

Prima di riciclà i rifiuti plastichi, ci vole à passà per cinque fasi diffirenti per pudè esse più utilizati per fà diversi tipi di prudutti.

  1. Sorting: Hè necessariu chì ogni articulu di plastica hè siparatu secondu a so marca è u tipu in modu chì pò esse trattatu in cunseguenza in a trituratrice.
  2. Lavà:  Una volta chì a classificazione hè stata fatta, i rifiuti di plastica anu da esse lavati bè per sguassà impurità cum'è etichette è adesivi. Questu aumenta a qualità di u pruduttu finitu.
  3. Triturazione:  Dopu a lavatura, i rifiuti di plastica sò caricati in diverse cinture trasportatori chì passanu i rifiuti attraversu i diversi trituratori. Questi trituratori strappanu u plasticu in picculi pellets, preparanu per u riciclamentu in altri prudutti.
  4. Identificazione è Classificazione di Plastica:  Dopu a triturazione, una prova curretta di i pellets di plastica hè realizatu per verificà a so qualità è a so classe.
  5. Extruding:  Questu implica a fusione di u plasticu tagliuzzatu in modu chì pò esse extruded in pellets, chì sò dopu aduprati per fà diversi tipi di prudutti plastichi.

Prucessi di riciclamentu di plastica

Trà i numerosi prucessi di riciclà i rifiuti plastichi, i seguenti dui sò i più populari in l'industria.

  • Cumpressione di Calore:  Stu tipu di  riciclamentu di plastica hè guadagnatu una dumanda speciale  in i Stati Uniti, l'Australia è u Giappone per via di a so capacità di riciclà tutti i tipi di plastica in una volta. Piglia i rifiuti di plastica senza classificazione è pulita è i mischia in tumbler enormi chì agitanu tutta a mistura. U vantaghju maiò di stu prucessu hè chì ùn deve micca esse riciclatu inseme forme currispondenti di plastica.
  • Monomeru:  Per mezu di u prucessu di riciclamentu di monomeru elaboratu è precisu, i sfidi maiò di u riciclamentu di plastica ponu esse superati. Stu prucessu inverra in realtà a reazzione di polimerizazione per riciclà u listessu tipu di polimeru condensatu. Stu prucessu ùn solu purifica, ma ancu pulisce i rifiuti plastichi per creà un novu polimeru.

Beneficii di u riciclamentu di plastica

Dopu avè cunnisciutu i prucessi è e tappe di riciclamentu di plastica, hè ancu impurtante di cunnosce i so diversi benefici. Uni pochi di elli sò:

  • Ci hè una tonnellata di plastica:  unu di i mutivi più grande per u riciclamentu di plastica hè a so quantità enorme. Hè statu osservatu chì u 90% di i rifiuti accumulati da a corporazione municipale hè un rifiutu di plastica. In più di questu, u plasticu hè adupratu per a fabricazione di diversi tipi di merchenzie è articuli chì sò aduprati ogni ghjornu. Questu ùn solu aiutà à aumentà a produzzione di plastica, ma ancu a cura di l'ambiente.
  • Cunservazione di l'Energia è di e Risorse Naturali:  U riciclamentu di plastica aiuta à salvà assai energia è risorse naturali, chì sò l'ingredienti principali necessarii per a fabricazione di plastica vergine. Salvà u petroliu, l'acqua è altre risorse naturali aiutanu à cunservà l'equilibriu in a natura.
  • Pulisce u spaziu di terraferma:  i rifiuti plastichi sò accumulati nantu à a terra chì deve esse usata per altri scopi. L'unicu modu chì i rifiuti plastichi ponu esse eliminati da questi spazii hè di riciclà. Inoltre, diversi esperimenti anu dimustratu chì quandu un altru materiale di rifiutu hè ghjittatu nantu à a listessa terra cum'è i rifiuti plastichi, si decompone più rapidamente è emette fumi tossichi periculosi dopu un certu periodu. Questi fumi sò estremamente dannosi per l'area circundante, postu chì ponu causà diversi tipi di malatie pulmonari è di a pelle.

U riciclamentu di plastica  ùn solu prumove l'utilizazione curretta di i rifiuti plastichi, ma aiuta ancu à cunservà l'ambiente, rendendu più pulitu è ​​più verde.

Mandà u vostru missaghju per noi:

Enquiry PATRIA
  • [cf7ic]

Tempu di post: 19-10-2018