Waste plastic 5 grande tecnulugia di separazione, preferite quale

Attualmente, a tecnulugia di separazione per i rifiuti plastichi include principalmente a classificazione manuale, a separazione di densità, a flotazione, a separazione magnetica, a separazione elettrostatica è cusì.

 

A classificazione manuale hè u metudu di classificazione uriginale, ma hè assai tempu, laboriosa è bassa efficienza. Hè adattatu solu per qualchi impurità chì sò faciuli di truvà è sorte.

1679292416416

A separazione di densità hè un metudu per classificà diversi plastichi cù densità differenti. Ci sò dui metudi: a separazione statica è a separazione spin-liquid. Hè adattatu per a siparazione di variità cù una grande diferenza di densità, ma hè difficiule d'ottene alta purità di a separazione di densità simili.

A flottazione hè una tecnulugia chì usa diverse gravità specifiche di sustanzi in solu suluzione per a classificazione. A limitazione hè chì a densità di u mediu dissolutu hè difficiuli di cuntrullà, chì contaminarà l'acqua à una certa misura, ma ancu pruduce i prudutti avversi, è i fanghi necessitanu trattamentu di seguitu.

A separazione magnetica hè una tecnulugia chì usa a diferenza magnetica di diversi materiali per separà sottu à l'azzione di a forza magnetica è altre forze, cumpresa a separazione di eddy current. A corrente di Foucault hè l'usu di u campu magneticu alternante di magnete nantu à a forza elettromotrice indotta da metalli per guidà u muvimentu acceleratu di metalli da materiali non metallici, hè largamente utilizatu in u campu di separazione di metalli, o per a separazione di metalli non ferrosi è materiale plasticu. A limitazione hè chì ùn ci hè micca un putere di sorte per i materiali non metallichi.

A separazione elettrostatica hè l'usu di diverse conduttività plastiche è campu elettricu chì agisce nantu à e proprietà elettrostatiche di plastica per realizà a separazione. L'usu di a separazione elettrostatica, u separatore elettrostaticu di plastica serà generalmente utilizatu per separà 2-5 tipi di diversi tipi di materiali rotti plastichi misti per mezu elettrostaticu, per una varietà di plastica di rifiuti mischiati inseme deve esse classificatu parechje volte. L'usu di separatore elettrostaticu plasticu, a velocità di classificazione hè rapida, finu à 1-3 tunnellate / ora, 20mm sottu à u materiale di triturazione a purità di classificazione unica pò ghjunghje à 95% o più, operazione simplice, 1 persona pò compie u tempu di operazione è risparmiu di travagliu.

高端静电分选机英文1

Mandà u vostru missaghju per noi:

Enquiry PATRIA
  • [cf7ic]

Tempu di post: 23-mar-2023