Salvà risorse è trasfurmendu i rifiuti in entrate

Dongguan Haibao Machinery Technology Co., Ltd hà pussede duie basi di produzzione maiò in Cina: Dongguan Haibao è Jiangsu Haibao, chì copre una superficie di più di 20 000 metri quatratu. Cù 16 anni di sperienza in l'industria di e macchine di triturazione di rifiuti solidi, Haibao hè diventatu una marca ben cunnisciuta è una cumpagnia di punta in Cina!

 

CEO Mr. Liu Jun, hè un capu chì hè dedicatu à a so carriera è hà una visione larga in a ricerca è u sviluppu di l'equipaggiu di separazione solidu di rifiuti. Hà una forte fede in a pruduzzione di a macchina di classificazione cun sentimentu, è spera chì a Cina cunnosce "Haibao", è u mondu cunnosce l'equipaggiu di classificazione di a Cina. Aderendu à u cuncettu di a marca di "risparmiu d'energia, alta efficienza è prutezzione di l'ambiente verde", u sgiò Liu stabilisce l'impresa di l'equipaggiu di smistamentu chì integra l'esplorazione attiva, l'innuvazione, a ricerca è u sviluppu, a produzzione, a vendita è u serviziu, chì principia u viaghju di a classificazione di prutezzione di l'ambiente. macchina. Avà, a squadra hè più di 100 persone.

 

Per aiutà più imprese à creà profitti, furnisce più pussibulità di pruduce è sviluppà ecunumia circular, fà una seria di suluzioni per i materiali persunalizati di i clienti, è pruduce l'equipaggiu di classificazione più efficace, Haibao cuntinueghja à amparà a tecnulugia avanzata di l'equipaggiu di classificazione in casa. fora. Haibao hè megliurà l'equipaggiu di classificazione per sguassà in modu efficace diverse impurità in a mistura, migliurà a purità di i materiali individuali, è migliurà a precisione di separazione. Trasfurmà a basura in prudutti d'altu valore chì ponu esse riciclati è riciclati.

 

I nostri prudutti principali sò:

Classificatore elettrostaticu: Equipamentu di classificazione di plastica altamente compatibile, utilizatu per i plastichi misti chì sò difficiuli di esse classificati da diversi metudi di flottazione di densità, cumprese: ABS, PS, PP / PP sommersi, PE / ABS ritardante di fiamma, PS / PET ignifugo, PVC / PA, PVC / è altri misti di plastica, a purezza pò ghjunghje 98%

 

Macchina di classificazione di gomma di silicone: Applicava à i rottami di plastica da i rifiuti elettronici, impurità di sfracitura di l'automobile è plastica di rifiuti domestici. Silicone, gomma, legnu, scarti di carta è polvera ponu esse classificate da plastica. Dopu a classificazione, u plasticu cuntene impurità 0,2%.

 

Macchina di classificazione infrared NIR: Hè ancu chjamata macchina di classificazione intelligente, adatta per tutti i tipi di plastica, carta, metalli è minerali. Sta macchina pò esse persunalizata secondu i materiali. Cù un sensore d'alta risoluzione, NIR hè capaci di separà diverse miscele è particelle di 2 mm, ottene un rendimentu megliu è migliurà a tarifa di classificazione.

 

Macchina di classificazione di metalli: Adopta u sensoru elettromagneticu impurtatu da Germania è a valvula solenoide d'alta freccia impurtata da i Stati Uniti, cumminata cù u prugramma di classificazione diversificata di ricerca è sviluppu indipendenti, è hè largamente utilizata in a classificazione di mischi di metalli è micca. - metalli.

 

Classificatore di culore di tipu cinturione: adopta un disignu originale di trasfurmazioni di vibratore duale è un disignu otticu avanzatu, chì pò esse cuntrullatu remotamente è operatu visualmente è intelligente. Hè più simplice di utilizà. Hè adattatu per minerale, plastica, metalli, prudutti agriculi, etc.

 

Sorter di culore di Chute: adopta interconnessione di u cervellu di nuvola, mondu intelligente, eliminazione di qualità è saviezza, novu disignu, risparmiu di spaziu è capacità più grande; materiali applicabili: prudutti agriculi cum'è risu, noci, granu, etc., prudutti industriali cum'è plastica, sali industriale, etc.

 

I clienti Haibao da tuttu u mondu, è e macchine Haibao anu sempre boni cumenti. Vulemu travaglià cun voi per prutege l'ambiente globale è e nostre case. Spalla à spalla, creemu una casa verde è ambientale, salvemu risorse, trasfurmemu i rifiuti in entrate, è custruiscenu u futuru per a prossima generazione.

Mandà u vostru missaghju per noi:

Enquiry PATRIA
  • [cf7ic]

Tempu di post: 18-ghjugnu-2020