Haibao brilla a mostra di Taizhou è a mostra di Chengdu

Uttrovi di questu annu hà da esse un mese impegnatu.

Taizhou, Zhejiang

未标题-1-800-800

L'11 d'ottobre di u 2018, u 14 di u solstiziu, a 18a fiera di plastica di China (riferita cum'è a fiera di plastica) si terrà cum'è prevista in u centru di mostra internaziunale di Taizhou, a pruvincia di Zhejiang.

Fiera di plastica China hè intrutu in u so 18th annu dapoi ch'ellu hè statu prima tenuta in 2001.After 18 anni di sviluppu, a fiera di plastica China hè diventata una finestra impurtante per vede cumplettamente l'industria di plastica, attrae i cummircianti internaziunali per entra in un mercatu di plastica lucali, è capiscenu a industria plastica di China hè una piattaforma impurtante.

Quist'annu, Chen yijun, sicritariu di partitu di u cumitatu cintrali CPC, prisidutu una riunione di u cumitatu di partitu dirigenza finanziaria è ecunomica group.And imprese molding taizhou, hè unu di i "sette centu miliardi".

U successu di a fiera di plastica di China hè inseparabile da l'industria di plastica lucale, chì hà ancu crisciutu in un sviluppu di l'industria naziunale "vane". A fiera di plastica di China hè basatu annantu à l'industria plastica in Taizhou, a pruvincia di zhejiang è hà u scopu di prumove u sviluppu. di l'industria.L'urganizazione prufessiunale, l'operazione di marketizazione è l'idea di l'internazionalizazione assicuranu a vitalità di l'esposizione.L'esibizione porta constantemente idee novi, introduce applicazioni tecnologiche high-end è innovatori per l'industria plastica, è furnisce una forza innovativa per l'imprese per cresce inseme. cù l'industria.

In fatti, in a fiera di plastica, tenuta à u listessu tempu, l'industria di plastica di taizhou hè stata rapida di sviluppu. Hè infurmatu chì ci sò più di 12 000 imprese di pruduzzioni di plastica in a cità di taizhou. Taizhou hè diventatu l'urigine è u centru di distribuzione di i prudutti di plastica in Cina, in particulare i bisogni di ogni ghjornu di plastica.

L'elite cummerciale di u nostru dongguan haibao mostranu a so forza è a fiducia in a mostra.

未标题-2-800-800未标题-3-800-800

Chengdu, Sichuan

Walk through web celebrity mountain city - chongqing, anu vistu una milla cità di laghi - wuhan, è dopu nantu à u vaghjimu d'oru d'ottobre, strada di Chengdu - una pignatta di vinu bonu, per scuntrà amichi cù cumpetenze!

未标题-1

L'industria di a fabricazione di l'equipaggiu in u festival occidentale - - 2018 jia esposizione internaziunale di l'equipaggiu intelligente di a mostra di Chengdu hè prevista per l'11-13 d'ottobre in a cità di u seculu di Chengdu, u novu centru di fiera internaziunale sala 4-6, l'esposizione fucalizza nantu à a fabricazione intelligente, l'uriginale per creà una fabricazione intelligente, gomma è plastica, foglia di metallu, imballaggio laser, manifattura muffa, è altri spaziu di visualizazione, più di 400 cumpagnii riuniti in, mostra a taglia di 30000 metri quatratu, mostra cuntenutu copre catina industria manifattura impianti, à prumove a nova tecnulugia, novu equipaggiu, applicazione di a nova tecnulugia in l'industria.

未标题-2-800-800

L'area di esibizione tematica di stu schema di a catena di mostra copre a catena industriale di e piante di fabricazione, a riunione di famose imprese è a manifestazione in situ di pruduzzione intelligente è processing.Mitsubishi, siti city, hengcheng, fuyu, kama, jinji, jugao, zhonyang è altre imprese di marca, macchine utensili avanzati, prudutti tutti dimustranu un processu di precisione; L'esibizione si terrà nantu à a stessa piattaforma cù travagliadori / culteddi / pinze / strumenti di misurazione di alta qualità. Longji, yishengbai, ruikai mold, mickey machinery è altre imprese di fabricazione di stampi. , Purtarà prudutti di muffa squisita, u scambiu in situ di prugrammi di trasfurmazioni avanzati. Jinfeng, jinaolan, gu anli è altre imprese purteranu ancu imprese puncher, furmendu l'infurmazioni di frontiera di l'industria di trasfurmazioni un mastru one-stop er.  未标题-1-800-800

Mandà u vostru missaghju per noi:

Enquiry PATRIA
  • [cf7ic]

Tempu di post: 15-10-2018