Metudu di separazione di salmu

Dongguan Haibao Machinery Technology Co., Ltd. hè un fabricatore chì produce soluzioni di classificazione per trattà i rifiuti solidi di plastica. Dopu à 5 anni di trasfurmazioni, hè diventatu tranquillamente u capu di l'industria di a classificazione cinese. Cù u rapidu sviluppu di u mondu, Haibao ricunnosce a gravità di a contaminazione ambientale plastica, è determina di pruvà u nostru megliu per prutege l'ambiente. Dunque, Haibao hè stata impegnata à a ricerca è à u sviluppu di a tecnulugia di classificazione di i rifiuti in plastica.

Oghje vi presentà un metudu di classificazione plastica assai simplice, vale à dì, metudu di classificazione di l'acqua salina. Cum'è u nome implica, usa l'acqua chjara per caccià a polvera è u sedimentu da i plastichi, à u stessu tempu, usa e proprietà di plastichi chì affundanu è fluttu in l'acqua, l'effettu di a classificazione preliminare hè stata ghjunta. Per esempiu, ABS \ PS \ PA è una piccula quantità di PP finitu flottarà à 13 ° di salmuera.

Tuttu u mondu vede quì, è una altra quistione si pone, cumu si deve esse seccu u plasticu dopu a pulizia? Avemu da sparghje naturalmente nantu à u pavimentu ? Quante risorse materiali è risorse umane sò richieste? Haibao hà digià cunsideratu tali dettagli, una macchina di alimentazione cù un modulu di riscaldamentu pò risolve perfettamente questi prublemi. Dopu à preriscaldamentu, u modulu di riscaldamentu pò ghjunghje à 150 gradi Celsius, chì ponu evaporà rapidamente l'acqua residuale in u plasticu, per ùn avè micca affettatu l'effettu di sorte plastica.

Una seria di classing machine in Haibao hè assai cumpatibile è adattata per sorte più di 10 tippi di materie plastiche; alta purità, finu à 98% -99%; altu pruduzzione, sin'à 2-3T / H, bassu cunsumu d'energia, salvu 2 milioni di dollari ogni annu. Cù i vantaghji di "trè alti è un bassu", Haibao hà vintu ripetutamente l'affirmazione è u favore di i clienti.

Infine, fate attenzione à a contaminazione ambientale. Cù u sviluppu di a sucietà, a ghjente si precipite in cità frenetica. U prucessu di urbanizazione pare esse irresistibile. Diciamu addiu à a vita rurale autosufficiente è andemu versu a cità arrogante. A cunvenzione è e risorse di a cità facenu a nostra vita più còmuda. E persone portanu sacchetti grossi o chjuchi di necessità di ogni ghjornu in e porte chì sò spessu chjusi, è poi caccià u cuntenutu di i sacchetti è scaccià i sacchetti di plastica, a maiò parte di noi facemu cose simplici ogni ghjornu, ma questu hà gradualmente piantatu cunsiquenzi cattivi per a nostra vita sana.

Sicondu statistiche, dapoi l'anni 1950, ci sò stati circa 4,9 miliardi di tunnillati di rifiuti plastichi solidi in u pianeta chì ùn sò micca stati incinerati o riciclati. Sì sti basura sò ammucciati, a so dimensione hè equivalente à a dimensione di Manhattan, è a so altezza pò ghjunghje à più di 70 metri, chì hè terribili.

Ci hè una sola terra, è hè a nostra rispunsabilità cumuna per a cura di questu, allora pensate chì duvemu fà?

Mandà u vostru missaghju per noi:

Enquiry PATRIA
  • [cf7ic]

Tempu di pubblicazione: 20-dic-2019